Prozirni lakovi sa shimmerom ili šljokicama

 Prozirni lakovi su lakovi za svaki dan. Onda kad nemate vremena, ili kad želite nešto decentno, a opet uz njih nokti izgledaju lijepi i njegovani. Ako lak i nije neke kvalitete, kad vam se ogule vrhovi to se neće primijetiti previše tako da nemate brige ako ste u žurbi ili strci pa ne stignete popravljati lak ili nanositi drugi.

Ovdje predstavljam nekoliko iz moje kolekcije, različitih brandova i kvalitete. Nosim ih pretežno u situaciji kad znam da ću imati težak tjedan i neću stići previše popravljati izgled, nego samo nabaciti maskaru i požuriti ususret obvezama. Tada nanesem neki prozirni lak koji mi štiti nokte i pomaže njihovom izgledu, a i mojem osjećaju sređenosti i samopouzdanja :D

Avon Natural Flux

Lijepi lak dobre kvalitete, pogotovo obzirom na cijenu. Prirodne boje i odgovara svakom tenu i svim stilovima.
Boja: proziran sa rozo-narančastim shimmerom.


Bipa Bpretty prozirni lak sa šljokicama

Guste šljokice u ovom jeftinom laku mogu učiniti neki "dosadan" lak zanimljivijim, ako se Bpretty stavi kao top coat, ili se može nositi i samostalno i postići također dobar efekt :)


OPI Venus the violet

Jedan lijepi nježni OPIć za svaki dan. Prozirne boje sa lila shimmerom. Obožavam lila za boju i kao riječ je jako lijepa, nježna kao i boja :D


 Uskoro:
OPI I pink I love you

Do skora!

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!