ILNP - Diablo

(post in Croatian)
Pozdrav!

ILNP je tijekom blagdana imao akciju koju sam iskoristila, naručivši po prijatelju koji povremeno putuje na relaciju SAD - HR. Tom prigodom sam "ubola" čak 7 komada, čime moja ILNP kolekcija broji 12 probranih lakova.

Ukoliko vam brand nije poznat, radi se o brandu dugog naziva I Love Nail Polish (ja volim lakove za nokte), lociranom u SAD-u. Lakovi su kvalitetni i nesvakidašnji, te im je i cijena zbog toga viša. Primjerice, jako puno njihovih lakova je holografsko, a prah u laku koji postiže taj efekt je jako skup ukoliko se radi o kvalitetnijoj varijanti. Tako da u ovom slučaju kvaliteta zaista i opravdava cijenu.


Diablo je već dugo jedna od najpopularnijih nijansi ovog branda. Nadam se po slikama da vidite i zašto. Radi se o bazi boje burgundovca koja je istovremeno i profinjena i seksi, a snažan pečat daje raspršeni holografski efekt. Mazivost je odlična, u 2 deblja, tj. 3 tanja sloja dobijete potpuno prekrivanje. Nadlak (ovdje Seche Vite) ne guši holo efekt niti mijenja boju laka.





Illy

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!