Dani ljepote na Zagrebačkom Velesajmu

*Croatian only

Pozdrav!

Trenutno se odvijaju Dani ljepote na Velesajmu u Zagrebu, tj. ove godine traju od petka trinaestog do nedjelje, 15.3.




Prošetala sam po nekoliko štandova i zaista se svašta prikazivalo, promoviralo i nudilo. No moram priznati da su cijene ove godine nešto više nego prošle, čemu je vjerojatno doprinio i viši tečaj dolara gdje je razlika čak i nekih 2kn po $.

To ipak nije demotiviralo posjetitelje, za koje imam osjećaj da ih je bilo minimalno jednako kao i prošle godine, ako ne i više.

Štand na kojem se ja najviše volim zadržati je onaj od Danijel Cosmetics koji su ove, kao i prošle godine, prodavali kvalitetnu Američku kozmetiku i preparate. Mene je dočekao jedan izuzetno ljubazni djelatnik koji je rado pomogao kako god je mogao.

Ja sam si kupila par stvari od NYX:
  • Milk Jumbo Pencil - bijelu olovku za oči
  • Studio Liquid Liner, Extreme Gold - tekući tuš za oči u zlatnoj nijansi
  • Color Mascara, Blue - maskara za oči u plavoj boji

Te par lakova od China Glaze za koje vjerujem da ste najviše zainteresirane:
  • China Glaze - Sun of a peach - pastelna breskva
  • China Glaze - Orange knockout - vrlo živa neonska narančasta
  • China Glaze - Shell-O - jelly prozirna neonska roza. 
  • China Glaze - Mommy kissing Santa - vamp tamno crvena
  • China Glaze - Outta bounds - emerald zelena
Prve tri nijanse su izrazito ljetne prirode i kupila sam ih u duhu ovog toplog dana. Druge dvije su jesenske, no ovaj sajam se održava samo jednom godišnje pa sam kupila i njih :) Nijedna nijansa nema šljokice ili presijavanja u nekoj drugoj boji, ali finish im je drugačiji. Sun of a peach i Orange knockout se suše mat kao i drugi CG neonci, dok je Shell-O sjajnog finiša koji podsjeća na vodene boje prije nego se osuše. Mommy kissing Santa i Outta bounds imaju shimmer u boji baze koji ne daje dojam šarenila nego dubine i određene metalnosti.





Drugi štandovi su također bili veoma zanimljivi, s ljubaznim prodavačima i privlačnom ponudom. No kako ja nemam salon, ni ne radim s gelovima i sličnim, zanimalo me je najviše ono što zanima prosječnu ženu koja se voli sama uređivati - klasična šminka i lakovi za nokte. Za šminku vam također mogu preporučiti da posjetite i Kryolan štand. Čak je bio i štand od Kozma gdje vas mogu besplatno našminkati ili napraviti vam manikuru. Popust tamo je bio 10% što je sasvim u redu ako vam nešto od redovne kozmetike hitno treba.

Da li ste vi bile na Sajmu? Što ste kupile?

Illy

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!