New untrieds

Hi, guys! These days I continue with my mission - try as many as possible of my untried nail polishes. So today I have 5 brand new polishes for you. And right from the start, today I won't choose my favorite one because I just love them all. To tell you the truth, I was a bit surprised how much beautys I have in my stash so I'm looking forward to the next episode of my mission. :)

Bok, ljudi! Ovih dana nastavljam svoju misiju - isprobati što je više moguće svojih neisprobanih lakića. Tako danas imam 5 potpuno novih lakića za vas. I odmah na početku, danas neću favorizirati niti jednoga jer ih jednostavno volim sve. Iskreno da vam kažem, bila sam malo iznenađena koliko divota imam u svojoj zbirci pa se radujem sljedećoj epizodi ove moje misije. :) 


Eveline 496 is a nude shade and these can be boring, but this one is absolutely woooow. People around me liked it a lot. It appeared a general search for this polish. :) My nails looked really elegant and aristocratic. It doesn't have tricky application as nude polishes usually have. For complete coverage you'll need 2 coats and the brush is totally ok. The finish is creamy and the shade neutral so I think it can look great on every skin tone. On the picture are base coat, 2 coats of 496 and TC.

Eveline 496 je nudač, a oni znaju biti dosadni, no ovaj je totalno woooow. Ljudima oko mene se jako svidjeo. Nastala je opća potraga za njim. :) Nokti su mi izgledali vrlo elegantno i aristokratski. Lakić se nanosi bez problema i nema poteškoća kakvih inače zna biti s nudačima. Za potpuno prekrivanje trebat će vam 2 sloja, a četkica je sasvim ok. Finish je kremast, a nijansa je neutralna pa mislim da može izgledati dobro na svakom podtonu kože. Na slici su baza, 2 sloja 496 i TC.

Eveline 496
Happy Hands Head over heels is my very first indie polish. It screams pink but somehow it looks a bit coral on the picutres. This is a typical jelly nail polish in the true sense of the word. It's a bit tricky to apply because of a jelly texture and all the confettis that this nail polish contains. Better application is impossible if you consider all the circumstances (indie, jelly, confettis). So to avoid the application problems I applied two coats of Head over heels over one coat of milky pink polish with base and TC. But if you want to apply Head over heels only, I belive three coats would do.

Happy Hands Head over heels  je moj prvi indie. Vrišti pink, ali nekako izgleda pomalo koraljno na slikama. Ovo je tipičan jelly lakić u pravom smislu riječi. Nanošenje je pomalo nezgodno zbog jelly teksture i svih konfetića koje lakić sadrži. Bolja aplikacija je nemoguća ako se sve okolnosti uzmu u obzir (indie, jelly, konfeti). Znači, da bih izbjegla problem s nanošenjem, nalakirala sam 2 sloja Head over heels preko jednog sloja mliječno rozog lakića s bazom i TC-om, no ako želite nalakirati samo Head over heels, mislim da će vam 3 sloja biti sasvim dovoljna. 

Happy Hands Head over heels
Nail Polish Ost 100 my mum bought me this summer in Italy. It was the first time I saw that kind of polish. She bought it together with 3 other shades in Douglas so I thought it can't be nothing bad. It's a royal dark blue shade with cramy texture and almost matte finish. The brush is ok, but you have to be very careful with this polish if you want it to be neat. Here are base coat, two coats of nail polish and TC. I have to say that my expectations were really low when it comes to this nail polish and I was scared that it'll leave stains on my nails and cuticles, but no! I had this polish on my nails for 5 days and there wasn't any tip wear and my nails and cuticles were really clean with no stains.

Nail Polish Ost 100 mi je mamasita kupila ovog ljeta u Italiji. Prvi sam put vidjela takav lakić. Kupila ga je skupa s još 3 druge nijanse u Douglasu pa sam pomislila da ne može biti loš. Radi se o kraljevskoj tamnoplavoj nijansi kremaste teksture i gotovo mat finisha. Četkica je ok, ali morate biti jako pažljivi s ovim lakićem ako želite da sve skupa na kraju izgleda uredno. Ovdje su baza, 2 sloja lakića i TC. Moram reći da su moja očekivanja bila vrlo slaba kada je u pitanju ovaj lakić i strahovala sam da će mi ostaviti mrlje na noktima i kožici, no ne! Imala sam lakić na noktima 5 dana i uopće nije bilo tipvera, a moji nokti i kožica su ostali čisti i bez mrlja. 

Nail polish Ost 100
Rimmel 313 Cocktail passion was somehow the highlight between these polishes. I got the most compliments for it. It's a beautiful coral shade which look totally different depended by the light. Indoor and under artificial street lights it looks neon pink. The polish itself applies very well and in two coat it covers the whole nail. The brush is absolutely awesome, flat and wide, but not too much. Just about enough. On the picture are base coat, two coats of Cocktail passion and TC.

Rimmel 313 Cocktail passion je nekako highlight među ovim lakićima. Najviše sam komplimenata dobila upravo za njega. Radi se o predivnoj koraljnoj nijansi koja izgleda totalno drugačije ovisno o svjetlu. Na zatvorenom i pod umjetnim uličnim svjetlom izgleda neonski rozo. Sam se lakić nanosi vrlo dobro i u 2 sloja te prekriva cijeli nokat. Četkica je apsolutno sjajna, plosnata i široka, ali ne previše. Taman dovoljno. Na slici je baza, 2 sloja Cocktail passion i TC.

Rimmel 313 Cocktail passion
Gabrini N08 is a beautiful warm eggplant purple nail polish. I remember when I was thinking should I buy it or not. Well thank God I did. It applies like a butter, very smooth and easy, with no problems. The polish covers the whole nail in two coats and the brush is just classic, nothing special, but it does its work very well. On the picture are base coat, two coats of N08 and TC. In the end I thought it would be interesting to upgrade this color with a little bit of gold so I applied one coat of Essence Steel-ing the scene. 

Gabrini N08 je lijepa topla patlidžan ljubičasta nijansa. Sjećam se kada sam razmišljala trebam li kupiti ovaj lakić ili ne. Pa hvala Bogu da jesam. Nanosi se kao maslac, vrlo glatko i jednostavno, bez problema. Lakić prekriva nokat u dva sloja, a četkica je klasična, ništa posebno, ali odrađuje svoj posao vrlo dobro. Na slici su baza, 2 sloja N08 i TC. Na kraju sam pomislila kako bi bilo zanimljivo ovu boju nadograditi s malo zlata pa sam prelakirala jednim slojem Essence Steel-ing the scene.

Gabrini N08 + Essence Steel-ing the scene
That's all, folks! :) What do you think? Which of these polishes do you like the most? 

To bi bilo sve, ljudi! :) Što vi mislite? Koji od ovih lakića vam se najviše sviđa?

:* 'till nex post!

:* do sljedećeg posta!


8 comments:

  1. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđaju... Ja među ovima stvarno ne mogu generalizirati, sve ih obožavam! :D

      Delete
  2. Prvo: divni lakići kao i noktići hehe :D
    a drugo: tek sam večeras saznala za tebe i skontala da nam se blogovi isto zovu hahha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Inače blog postoji već dugo, ja sam se naknadno uključila! Ima nas par!

      Delete
  3. evelin mi je bas zapeo za oko, sutra idem u pohod kozmu :D
    ost - obozavam ovakve nijanse i uvijek u strahu od mrlja koje takve boje ostavljaju i zato ih skoro nikada ne nosim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene to ne ograničava! Nekada sam dramila, no onda sam otkrila sodu bikarbonu i pastu za izbjeljivanje zubi! Sve ode dolje! Čak i ako ostane mrvica, totalno je zanemarivo i prekrije se i svjetlijim lakićima.

      Delete
  4. predivno, preuredno i ... :)
    što mi se sviđa? sve osim evelina. blago rečeno organski ne podnosim tzv. nudaće, ali o ukusima se ne raspravlja....
    nadograđeni gabrini mi je predivan, plavac je pun pogodak za sva vremena, a rimmel i indie za ljeto, sunce, plažu, koktel ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! Da, o ukusima se ne raspravlja! Meni su nudači jako lijepi, ali ne volim ih dugo imati na noktima jer mi djeluju baš to - golo! Iako ja na kraju i taj nudač završio nadograđen Pinkabloo šljokama! :D

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!