Green girl kozmetika

*only in Croatian

Pozdrav svima!

Oprostite što se dugo nisam javljala, no danas vam donosim opširne recenzije proizvoda od Green Girl (u nastavku: GG) kozmetike koju možete pogledati na ovom linku.

Proizvode koje recenziram koristila sam 4 mjeseca da vam mogu reći mišljenje s određenim iskustvom. Ove slike su napravljene ranije, no proizvodi su i za vrijeme slikanja bili već dijelom potrošeni, pa da se ne uplašite slika :)

Prvi proizvod koji ću vam predstaviti je krema za ruke Touching hands.

Moja koža ruku je pomalo suha i vrlo osjetljiva te je svakodnevno tretiram nekim kremama jer mi u protivnim postane crvena ili počne pucati, pogotovo ako zapuše hladni vjetar. Ova krema odlično odgovara mojim rukama u periodu u kojem sam ju koristila (jesen).

Krema je vrlo bogata i njegujuća. Tekstura je mrvicu masnija, no bez obzira na to jako se brzo upija. Možda vam preko ljeta ne bi odgovarala, no za hladnije mjesece kad vam treba bogatija njega za kožu vječito izloženih ruku, savjetujem da pogledate i ovu divnu kremu. Meni je miris vrlo zimskog ugođaja, koji ide izvrsno uz teksturu kreme. Obzirom da nisam mogla prepoznati o čemu se radi, upitala sam GG i dobila odgovor da je to prirodan miris egzotičnih cvjetova. Dolazi zapakirano u klasičnu plastičnu tubu.



Sastav: hidrolat ruže, voda, biljno ulje suncokret, biljno ulje makadamija, biljno ulje kokos, emulgator na bazi masline, dekspantenol, glicerol, aloa vera gel, prirodni miris i prirodni konzervans. 

Čuvanje: Može se čuvati van hladnjaka, no ako se čuva u hladnjaku traje duže.

Trajanje: 3 mjeseca BEZ čuvanja u hladnjaku.

Cijena: Napravljena je posebno za moju recenziju, nije dio kataloga inače pa vam zato ni ne znam reći cijenu. Bez obzira na to, vjerujem da možete zamoliti Green girl da je napravi i vama :)


Gold on finger je krema za njegu noktiju i kožice oko noktiju. 

Moje zanoktice nisu previše zahtjevne obzirom da često nanosim kremu na ruke pa vjerujem da odatle pokupe dosta hidratacije, no uz ovaj proizvod bile su još bolje.

Ako ste ikad koristili Lush Lemony flutter maslac za zanoktice, ovaj proizvod je vrlo sličan tome. Tekstura je malo kremastija od tog maslaca, no istodobno vrlo bogata i njegujuća. Miris je osvježvajući, što mom nosu odlično odgovara.

Evo što kaže GG:
Bogata krema koja hidratizira i omekšava suhu kožicu oko noktiju. Osim za tretiranje tog područja može se korisiti i na ostalim suhim područjima kao što su npr. laktovi.


  
Količina: 20mL

Cijena: 35kn


Sljedeći proizvodi nisu dobiveni na receniziju i nemaju veze s rukama ili noktima.

 
Simply the best je serum za lice gelaste strukture. 

Moje lice je na T zoni pomalo dehidrirano, a na obrazima pomalo suho.

Naručila sam ga nakon što sam vidjela vrlo pohvalne recenzije na puno blogova. Počela sam ga koristiti krajem ljeta, i to tako da sam svoju laganu kremu (Rosal Hydro Fresh) zamijenila sa tim serumom. Prvih tjedan dana nisam bila baš zadovoljna tim serumom jer mi nije bio dovoljno snažan za moje potrebe kože, no obzirom da znam da prirodnoj kozmetici ponekad treba više vremena da uskladi ritam s našom kožom jer je nježna i puno manje invazivna od "kemije", odlučila sam ne odustajati. 
Ono što sam napravila je to da sam uvela dodatnu rutinu nanošenja krema ili ulja prije spavanja i to mi je pomoglo. Još uvijek koristim kombinaciju serum za dan, noćna krema za noć, uz masku za lice cca 2x tjedno i koža mi je zdravija no ikad. Ono što me možda i najviše oduševilo je činjenica da su mi se prištići povukli te ih sad imam samo na mjesečnoj razini zločestih hormona :) Serum nije komedogen.

Evo što kaže GG:
Intenzivno vlaži kožu, ujednačava ten i djeluje na hiperpigmentacijske mrlje i postupalne ožiljke (od akni). Pakiran je u airless pumpicu koja omogućava da se proizvod iskoristi u potpunosti, sprečava njegovu oksidaciju i kontakt sa rukama. Bočica je biorazgradiva.



Sastav: hidrolat ruže, biljno ulje lješnjak, biljno ulje avokado, titan dioksid, cink oksid, emulgator na bazi pšenice, biljno ulje jojoba, biljno ulje argan, biljno ulje jangu, glicerol, dekspantenol, aloe vera gel, ekstrakt krastavca, ekstrakt alge nori, hijaluronska kiselina, vitamini F i E, alantoin.  

Količina: 50mL

Čuvanje: U hladnjaku.

Trajanje: 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku.

Cijena: 150kn


For your eyes only je krema za njegu područja oko očiju. 

Moje područje oko očiju je zapravo vrlo zahvalno, tek s ponekom boricom.

Inače nisam njegovala područje oko očiju pa sam odlučila naručiti nešto za njegu obzirom da je krajnje vrijeme za to. Tekstura kreme je vrlo nježna, prozirna i rijetka. Nakon kreme tekući puder odlično "sjeda". Nakon korištenja ne osjećam zatezanje ni ništa slično.

Evo što kaže GG:
Ova krema intenzivno hrani osjetljivo područje oko očiju, spriječava njegovo isušivanje i djeluje protiv bora. Kofein i vinova loza potiču cirkulaciju pa time smanjuju tamne krugove i otečenost ispod očiju.


Sastav: biljna ulja ploda divlje ruže, argana, boračine, sjeme marelice, hidrolat bušina, hijaluronska kiselina, ekstrakt sljeza, ekstrakt algi, kofein i ekstrakt vinove loze.  

Količina: 15mL

Čuvanje: U hladnjaku.

Trajanje: 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku.

Cijena: 120kn


I'l wear mask je maska za lice koja hrani i hidratizira suhu i normalnu kožu lica.

Koristim je kraće nego ostale proizvode, cca 1,5 mjesec jer sam je dobila kao poklon za rođendan od drage prijateljice Ines. Ne koristim je za masku jer moja koža zahtjeva nešto puno jače, no pokazala se odličnom kao noćna krema za lice, kako ju i koristim. Ne ispirem je nego je nanesem u tanjem sloju (ne budem ko štrumpf) te dopustim da se upije i na taj način njeguje moju pomalo suhu kožu. Inače je uputa da se nanese u debelom sloju i ostavi djelovati 20min te onda ispere.

Evo što kaže GG:
Ova maska je najmenjena intenzivnoj hidrataciji suhe kože lica. Biljno ulje avokada i suncokerta hrane kožu, spriječavaju gubitak vlage i njeguju je. Ulje pšeničnih klica posebno je pogodno za suhu, tanku, dehidriranu i ispucalu kožu lica, a dokazano smanjuje nastanak bora i regenerira kožu pa je pogodno za njegu zrele kože. Biljno ulje argan sprečava sušenje kože i gubitak elastičnosti, a samim time i nastanak bora, a koža postaje mekša i zategnutija. Rižin vosak stvara zaštitni film na koži te ju čini mekom na dodir. U maski se nalazi i ekstrakt šipka, hijaluronska kiselina, aloa vera gel, dekspantenol i eterilno ulje muškatne kadulje. 

Nisam ju uslikala, pa evo slika od GG.


Količina: 100g

Čuvanje: U hladnjaku.

Trajanje: 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku.

Cijena: 90kn


GENERALNO:
Jako mi se sviđa kozmetika koju sam do sad isprobala od GG. Do sada nisam toliko koristila prirodnu kozmetiku, no namjeravam se sve više prebaciti na prirodno, zbog zdravijeg života. 
Na nijedan proizvod nisam imala nikakve negativne reakcije te su mi svi proizvodi odgovarali. Jedina zmjerka mi je ta što bih voljela da na svim proizvodima piše količina, sastav i rok trajanja, što nije bio slučaj na proizvodima koje sam dobila na recenziju. To nipošto nije velika zamjerka obzirom da mi je GG brzinom munje odgovarala na moja pitanja, kao što je primjerice upit za sastav kreme za ruke :)

Ocjena: 5/5

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!