Akrilne boje

To all our readers - this post will be in Croatian only!

Kada krenu ljetne vrućine do sada sam obično objavljivala pauzu nail artu i bilo kakvim črčkanjima. Prvenstveno zato što mi je prevruće da bih išta kompliciranoga radila po noktima s previše rizika da mi manikuru napadnu mjehurići što se uredno događa. Sjećam se da sam prošle godine čak jednu manikuru radila u podrumu i onda mi se upalila lampica da mi više ne pada na pamet. Drugi razlog za pauzu od nail arta je bio taj da sam ljeti na godišnjem odmoru pa mozak radije na pašu ode, a skupa s njim očito i inspiracija. Ništa, 0 bodova, a neugodno mi je stalno kopirati nečije radove (kao ovo danas :D). Pauzu sam uredno koristila kako bih isprobala nekolicinu lakova koje do sada nisam još 'načela' i divila se za promjenu jednobojnim noktima. :) E, pa ove sam godine pauzu malo odgodila jer je dugo bilo ono kišovito vrijeme pa nije bilo prestrašno vruće, a i napokon sam sama svoj gazda i nikome nisam pod nogama kada se pokušavam za lakiranje skloniti s vrućine. :)





Za ovu sam manikuru ideju skupila od Sarah s bloga Chalkboard nails. Dugo mi je to bio jedan od najdražih nail blogova jer je cura vrlo precizna i uredna (što znate da je moja boljka :D), a uz to ima i famozne ideje tako da možete očekivati od mene još manikura inspiriranih njezinim radovima. Za ovu sam manikuru koristila akrilne boje umjesto lakova za nokte. Ne želim reći da se ista stvar ne može napraviti uz pomoć laka ili da je puno teže i kompliciranije, nego sam te akrilne kupila nedavno i sada ih forsiram da se naviknem raditi s njima, a ustvari su namijenjene za neke sitne detalje u pojedinim manikurama i za vježbu one strokea. Boje su iz Offertissime, platila sam ih 31 kn, a u pakovanju je 10 različitih boja + bijela i crna. Boje su inače vrlo zahvalne za raditi s njima, no očito ja nemam adekvatne kistiće. U čaši mi stoji jedno 15 različitih kistova s ebay-a koji mi u radu s lakovima nisu bili od neke sad ne znam kakve pomoći pa sam mislila da će funkcionirati s akrinim bojama, ali efekt je isti - traljav i naravno da sam i dalje u potrazi za nekim finim kistićima. Ako imate neke da su vam dobri, molim vas, vičite! :)


Nalakirala sam jedan sloj baznog laka i na njega dva sloja Flormar M01 bijelog laka za nokte. Ta linija je mat, ali me ne dira - koristim tog bijelca jer je u dva sloja baš kreč bijeli. Potom je krenulo maljanje akrilnim bojama. Koristila sam narančastu, svijetlo plavu i tamno plavu nijansu te bijelu jer sam trebala i neku srednje plavu. Kao da slikam temperama u školi, u paleticu sam dodavala malo po malo vode i maljala kao malo dijete. Baš sam se svjetski zabavila radeći ovu manikuru iako se ne sjećam da sam za jednim nail artom tako dugo sjedila. :) Ono što mi se kod akrilnih boja posebno sviđa je to da ih TC neće razmuljati kao običan lak. Sve fino stoji na svom mjestu ma koliko ne pazila! :) Moguće je da je tako i zbog TC-a. Naime, u posljednje vrijeme sam poslala Essence BTGN TC na zasluženi odmor i trenutno koristim Aura Jelly TC koji mi je isto savršen. Brzo suši, ne povlači lak i daje lijep sjaj.

Kakva su vaša iskustva s akrilnim bojama? Koristite li ih za nail art?

:* do sljedećeg posta!

2 comments:

  1. Ovo mi je krasno :)
    I ja sam nedavno kupila te akrilne iz Off za 31 čunu, zbilja TC ne povlači uzorak napravljen njima??? To moram probati!
    BTW di si nabavila Aura TC???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najzbiljije! :)) Moraš mrvicu sačekati dok se boja ne osuši, a onda možeš raditi što hoćeš! Ovo mi je treća manikura s njima i ništa mi se nije razmuljalo. Najradije bih probala pečatirati s akrilnim bojama, ali po jubitou nisam baš naletjela na ohtrabrenje. :/ Auru sam kupila preko grane. U Srbiji prodaju njihovu kozmetiku, a moguće i u Bosni. Šteta što nema kod nas, vrhunska je! :(

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!