Heksagoni

To all our readers - this post will be in Croatian only!

Hej, lakomanke! Kako funkcionirate s ovim ljetnim vrućinama? Borite li se s mjehurićima u laku? Moram priznati da mi ovo ljeto čak koliko-toliko i paše. Po prvi put da je ljeto malo podbacilo... Inače uvijek podbaci zima koju jedva dočekam. Snijeg i hladnoća se zadrže jedva 2 tjedna, a ostatak temperature budu daleko u plusu. Ovo ljeto smatram svojevrsnim izravnavnjem računa. :) Mora se uspostaviti ravnoteža i točka! :) Inače što se tiče mjehurića... Taman sam neki dan htjela otkriti Ameriku jer sam navodo dokučila što meni osobno pomaže u izbjegavanju mjehurića i opet se pojave pa mi teorija baš i ne drži vodu. No svejedno ja to podijelim s vama pa vi kako hoćete. :) Dok sam primijetila da se cure bore s njima iako nije tako silno vruće kao što zna biti, ja duže vrijeme nisam imala nekih problema. Otkako smo preselili lakovi mi stoje u stolu ladičaru koji je ispred ogromnog prozora u sobi. Prozor je svaku noć širom otvoren da dođe malo zraka i to poprilično prohladnog zraka jer ipak se noću temperatura spuštala ispod 18 stupnjeva. Tako prema nekoj logici dok je lak hladan, mjehurići bi trebali izostati pa da ne znam koliko lakirala na +30. Da bih potvrdila teoriju, kada opet dođu vrućine, probat ću staviti lakić u hladnjak 15ak minuta prije lakiranja. Baš me zanima kakav će ishod biti.




No, anyway... Danas imam jednu jednostavnu manikuru za pokazati vam. Znam da je vrijeme svijetlih, neonskih boja, ali meni se baš nosilo nešto tamnije, a i imala sam neku ideju inspiriranu disco feverom. :) Je da nije baš ispalo kao disco fever, nego više elegantno i simpatično, no ja sam itekako zadovoljna. Lak je Deborah Shine Tech 15. Nalakirala sam ga u 2 sloja i dok se taj drugi sušio, točkalicom sam slagala roze i heksagone boje zlata u redove. Imala sam dovoljno vremena prije nego se drugi sloj potpuno osušio jer ako ga nalakirate dok je prvi sloj još u stanju da bi na njemu ostali otisci, drugi se neće tako brzo posušiti. Kada je sve bilo poslagano, sačekala sam nekih pola sada da budem sigurna da je sve suho kako bih dodala jedan sloj TC-a. O tome treba povesti računa jer zadnji put kada sam radila s heksagonićima, TC mi je razvlačio lak preko njih pa je izgledalo pomalo neuredno.


Manikura mi je bila preslatka i stalno sam si snimala i odmjeravala nokte, međutim nije dugo potrajala. Sama sam si kriva. Ako planirate raditi manikuru sa ovako čvrščim nail art ukrasima koji bi mogli i mrvicu stršati s nokta, obavezno stavite i drugi sloj TC-a. Možda čak i treći. Nalazila sam heksagone po cijelom stanu idućih tjedan dana koliko je to ispadalo. Prvo mi je bilo čudno jer sam prve primjerke počela nalaziti dok je manikura još bila netaknuta i sve na svome mjestu pa mi nije bilo jasno. Pretpostavljam da su se na nekim mjestima heksagonići zalijepili, a da ja to nisam primijetila kada sam ih slagala pa su na jednom mjestu bila po dva i naravno, kada jedan sklizne, ostane drugi, a ja ne primijetim promjenu. Baš je bilo veselo! Dragi me zafrkavao da se linjam. :D

:* do sljedećeg posta!

4 comments:

  1. jako lijepo. urednost je fascinantna ;)

    ReplyDelete
  2. Hvala, hvala! Trudim se! :)

    ReplyDelete
  3. Wooow ja mogu samo sanjati o tvojoj urednosti i preciznosti :)
    Imam i ja set od 18 boja tih heksagonića ali do sad ih još nisam isprobala... hmmm baš bi i mogla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slaganje tih heksagona je stvarno prejednostavno, zafrkancija! Možda se čini zeznuto, ali baš taj njihov oblik ti određuje kako ćeš ih pozicionirati! Jedva čekam to vidjeti kod tebe! :)

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!