Neki brand new lakići

To all our readers - this post will be in croatian only!

Kao što sam najavila, danas donosim post o lakovim koje sam lakirala tokom ljeta i to u pravom smislu riječi ljeta. :) Bilo je tu svega, lakova koji su k meni došli tek nedavno, ali i onih primjeraka koji stoje poprilično dugo, a nikako nisu došli na red od silne predivne vojske bočica. Ono što je svima zajedničko koliko god stajali kod mene svi su novi u smislu da su po prvi put nalakirani.




Rimmel 60 seconds Sun downer je jedan od onih lakića do kojih strašno držim. Ne lažem kad kažem kako on sigurno neotvoren stoji godinu i pol, a vrlo je vjerojatno i duže. Stvar je u tome da mi je ova boja tako nekako specifična, istovremeno damska i divlja, dovoljno elegantna, a opet vrišteća. Uvijek sam ovaj lak čuvala za neku posebnu prigodu kako bih ga 'načela', ali prigode su se redale, no nekako mi nije bio prvi izbor uz složeni outfit i tako on stoji i stoji. Naravno da mi je doklinčilo zanemarivati ga na takav način i izmislila sam mu ekstra prigodu - odlazak na more. :) Lak me totalno oduševio. Boja je predivna iako objektivom teško uhvatljiva. Doslovno je neka duboka narančasta koja naginje ka crvenoj. Mazivost laka je izvrsna, ide kao maslac. :) Četkica je tu da dodatno olakša ful jednostavan posao. Onako je šira i plosnata sa zaobljenim krajevima te u dva pokreta bez problema prekriva cijeli nokat ne ostavljajući puno nereda za počistiti. Zapravo uopće ne ostavlja nered, ali sam ja freak i kod mene to mora biti strogo i ravno i cakum-pakum. Dva tanja sloja su mu i više nego dovoljna da se nokat ne prozire, a tako je nalakiran i kod mene na slici uz bazu i brzosušeći TC. Inače je i trajnost laka izvrsna. Obzirom da su mi nokti bili izrazito loše kvalitete, lak na kažiprstu desne ruke mi se odmah sutradan otkrhnuo, ali samo taj prst i otkrhnuo se sa svim lakovima koje sam nosila. Ostali su nokti stajali bez nekog izlizavanja i chipanja 3 dana. Tada sam skinula lak jer sam se zaželjela promjene, a treba u obzir uzeti i to da sam stalno bila u moru. <3


Zoya Zuza mi je stigla od još jedne drage lakoholičarke i totalno sam ostala paf. To je moja prva Zoya, jedina koju imam u kolekciji i odmah sam ju spakovala sa sobom na more. Radi se nekoj tirkiznoj boji koja ovisno o osvjetljenju izgleda plavo, odnosno zeleno i još uz to sadrži brdo sitnog shimmera. Mazivost ovog laka je sasvim solidna. U dva normalna sloja potpuno prekriva nokat. Četkica me nije toliko oduševila kao sama pomisao da imam svoju Zoyu. Nekako mi je za jedan lak za nokte cjenovnog ranga kao što je Zoya jednostavno preobična. Nešto je sitnija i kraća od uobičajenih četkica, a vrh joj je običan, okrugao. Da me ne shvatite krivo, dobro ona odradi posao, ali nekako očekujem od takvog laka da me malo razmazi. Realno jedan Essence od 13 kn ima daleko, daleko inovativniju četkicu, no dobro... Što se trajnosti na noktima tiče, moram reći da sam puno zadovoljnija bila onim gore navedenim Rimmelom. Problematičan kažiprst desne ruke se otkrhnuo već istoga dana, ali i dva-tri druga nokta isto, pa me ni s te strane Zoya nije bacila na pozadinu. Ono što je stvarno vrijedno spomena je kako taj lak izgleda na plaži i u moru. Doslovno dobijete sirena dojam jer ga morska voda još djelomično matira, a shimmer i dalje sjaji. Predivno nešto! Kad se sve zbroji i oduzme, zadovoljna sam jer imam svoju very first Zoyicu, no bih li je sama kupila? Ni pod razno! Ne samo zato što se radi o totalno prosječnom laku u nešto luksuznijoj bočici, nego prvenstveno zato što nemam običaj dati za jedan lak za nokte više od 40 kn. Nekako je to moj stav i gotovo! Jednako divnu manikuru napravim s jednim Essenceićem i jednim OPIćem/Zoyom... Na slici su dva sloja Zoye, baza i brzosušeći TC.


Catrice Heavy metallilac je pomalo uljez među ovim novajlijama. Njega sam već jednom imala na noktima, ali u kombinaciji s Essence Make it golden šljokicama pa nije baš došao do izražaja. Kupljen je u fazi kada mi je svaka ljubičasta nešto drugačijeg i zanimljivijeg finisha bila alfa i omega kupovine lakića. Znači, kupuju se lakovi - od 3 kupljena jedan mora biti poseban ljubičasti. Ovaj njegov roskasti odsjaj mi izgleda kao kada preko indigo plavog lakića nalakirate MF Fantasy fire. Znači radi se o srednje ljubičastoj nijansi pomalo metalic finisha koji se presijava rozo. Kao da pričam od space shuttleu... Houston, Houston, we have a problem! :D Lak je lijepo maziv, ali ne kao gore spomenuta Zoya, a još manje kao moj osobni favorit ovog posta Rimmel. Ja inače imam problem s lakiranjem Catrice lakova i to da prvi sloj uvijek sve upaca i ostane neravnomjeran do besvijesti. Sva sreća pa ga drugi iznivelira, ali svejedno malo ide na đigeru. Četkica je isto kao i kod Rimmela, široka, plosnata i sa zaobljenim vrhovima što lakiranje baš lijepo olakšava obzirom da ga tekstura pomalo otežava. :) Što se trajnosti na noktima tiče, izdurala je duže od Zoye. 3. dana se već lagano mogla primijetiti izlizanost vrhova i naravno otkrhnuti desni kažiprst. Na slici su dva sloja s bazom i TC-om.


Imate li vi Zoyine primjerke i kakvi su vam? Koji od ovih se vama najviše sviđa? Ja moram priznati da ne vidim dalje od Rimmel Sun downera! :)

:* do sljedećeg posta!

2 comments:

  1. Catrice Heavy metallilac nisam dugo stavila na sebe, a gledajući tvoje savršene nokte, baš bi mogla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) I da, baš bi mogla! Inače, dugo i ne vidjeh ništa od tvojih noktiju... :/

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!