Stare nijanse koje nisu za baciti / Old shades not to be thrown away

I planned on using some of the oldest shades I've got in my collection for this manicure. I was wandering if the polishes are still good. They sure are gorgeous. If they weren't, they wouldn't have found their way to me. :) I wanted something a bit more embellished, but I worried about how it'll look. I like to do all kinds of things, but mostly I experiment with colours, not accessories. I'm really pleased with how it turned out and I got some compliments on top of it.

Kod ove sam manikure prvenstveno imala u planu napraviti nešto s nekim od najstarijih primjeraka u mojoj kolekciji. Znaimalo me jesu li još uvijek funkcionalni. Predivni svakako jesu. Da nisu, ne bi nikada ni došli do mene. :) Htjela sam nešto mrvicu nacifranije, ali me bilo strah kako će to izgledati. Volim raditi sve i svašta, ali većinom eksperimentiram bojama, a ne dodacima. Prezadovoljna sam kako je uspjelo i pobrala sam stvarno extra komplimenata.


For this manicure I used:
  • Aura Silk proteins base coat
  • Essence Dress for a moment
  • Catrice Plum play with me
  • Golden rose Holiday 54
  • Essence Nail art stampy polish 02 black
  • Born Pretty Large plate 8
  • silver square rivets
  • black and white square rivets
  • Essence BTGN TC

Za ovu sam manikuru koristila:
  • Aura Silk proteins base coat
  • Essence Dress for a moment
  • Catrice Plum play with me
  • Golden rose Holiday 54
  • Essence Nail art stampy polish 02 black
  • Born Pretty Large pločica 8
  • srebrne četvrtaste zakovice
  • bijelo-crne četvrtaste zakovice
  • Essence BTGN TC

It all started with a coat of Aura base. After that I applied double coat of polish: GR Holiday 54 on my pinkie, Catrice Plum Play With Me on my ring finger and on my middle and index finger Essence Dress For A Moment. While Plum Play With Me on my ring finger was still wet, I applied two types of rivets, silver and black and white alternating the rivet type. Over the dried middle and index finger I stamped a pattern from Born Pretty Large 8 plate made with Essence Stampy black polish. In the end I applied fast drying TC to make my manicure last longer because when I was done it was pretty much already dry.

Sve je započelo jednim slojem Aurine baze. Nakon toga sam nokte lakirala po dva sloja i to mali prst GR Holiday 54 nijansom, prstenjak i palac Catrice Plum play with me nijansom te kažiprst i prostak Essenceom Dress for a moment lakićem. Dok je Plum play with me na prstenjaku još bio mokar, na njega sam naizmjence slagala dvije vrste zakovica - čiste sive/srebrne i bijele s crnim flekicama. Preko osušenih prostaka i kažiprsta sam pečatirala uzorak s Born Pretty Large 8 pločice i to Essence stampy crnim lakom. Na kraju sam samo sve prelakirala brzosušećim TC-om kako bi manikura duže trajala jer kada sam završila sa svime, već je sve manje više bilo suho.



Essence Dress For A Moment and Catrice Plum Play With Me are among the first polishes that arrived in my collection. I own them more than three years for sure. Neither one of them changed texture. They're still great to apply and functional. Then I stopped to think because, as you know, I've got an enormous collection I'm aware I'll never spend. I've got a sea of polishes that are lying around for more than a year that simply didn't get to be tested yet. Of course that I won't hesitate to buy something that takes my breath away. I'm sorry about it when I see these good old polishes. So, what do you give priority to? To old but good polishes or new, still untried ones? :) Well, my humble decision is not to worry about it! I'll take what gets under my hand! :D

Inače su Essence Dress for a moment i Catrice Plum play with me među prvim lakovima koji su došli u moju kolekciju. Sigurno su kod mene više od 3 godine. Teksturom se ni jedan nije promijenio. I dalje su izvrsno mazivi i funkcionalni. Na to sam se zamislila jer znate da imam ogromnu kolekciju za koju sam svjesna da ju nikada neću potrošiti. Imam more lakova koji kod mene stoje po godinu dana, a jednostavno još nisu došli na red za isprobavanje. Naravno kada se pojavi nešto što će mi dah oduzeti da neću dugo razmišljati i kupiti. Žao mi je zbog toga pogotovo kada ovako vidim dobre starije primjerke. E sad čemu dati prednost? Starim, a dobrim lakovima ili novim, još neisprobanim? :) Pa evo, moja skromna odluka bi bila - neću se zamarati time! Što dohvatim, dohvatim! :D


How do you like this circus of my? Where are you on good old polishes? Do you have a lot and use them at all or do you prefer new polishes?

Kako vam se sviđa ovaj moj cirkus? Kako vi stojite sa starim, a dobrim lakovima? Imate li ih mnogo i koristite li ih uopće ili prednost dajete novim primjercima?


:* until next post!

:* do sljedećeg posta!



3 comments:

  1. Fantasticno si ovo smislila i sprovela u djelo! Mene muci isti problem, a moja kolekcija cak i nije tako velika, tek stotinjak lakova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! A doslovno se najbolje ne zamarati! :D Kada sam tek počela s lakiranjem i mahnito kupovala lakove jer mi je trebalo sve i svašta, nitko me nije doživljavao. Sjetili su se sada kada već imam praktički sve tako da ne mogu ograničiti dotok noviteta. Jednstavno je to izlaz mojoj ruljici kada su bez ideja, a žele mi pokloniti nešto. :)

      Delete
  2. Ova kombinacija ti je ispala prekrasno :)
    Tebi uvijek super ispadnu te kombinacije gdje ti svaki nokat ima posebnu manikuru, a opet svi skupa pričaju zajedničku priču...

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!