L'oreal - Magic Croisette

Hello!

L'oreal is a quality, drug store brand that my friends and I like to buy. Their mascaras and lipsticks receive the highest praises but their polishes do not fall far behind. The last one I showed to you was my favourite nude polish - Rose Bagatelle and today I'm showing you another, dark blue beauty - Magic Croisette.

Pozdrav!

L'oreal je kvalitetna drogerijska marka kozmetike koju rado kupujemo moje prijateljice i ja. Najviše se hvale njihove maskare, ruževi, ali i lakovi ne zaostaju kvalitetom. Zadnji koji sam vam pokazala je moj najdraži "nudać" - Rose Bagatelle, a danas vam predstavljam jedan krasni tamnoplavi - Magic Croisette.


As I've said, the color of the polish is dark blue with light blue shimmer shining trough that adds a gleaming depth to it. It's nice to apply also. My only criticism goes to the price and quantity ratio because you get only 5mL for about 4 Euros. Putting price a side, I would recommend these polishes. I have to brag that I'd paid only 2 Euros for it, meaning that it can be found at a more reasonable price, if you stumble upon it on sale.
I leave you to enjoy with pictures and a question. Is this kind of beauty enough for luring you to buy a pricey polish like this?

Boja laka je tamno plava iz koje nježno izbija svjetlije plavi shimmer koji daje dojam preljevajuće dubine. Mazivost je također dobra. Jedina kritika je omjer količine i cijene jer za 30ak kn dobijete samo 5mL, no ako ne gledate na cijenu, preporučam ove lakove. Ja sam ga inače platila 15kn, što znači da se mogu naći i povoljnije, samo morate "naletiti" na akciju.
Ostavljam vam da uživate u slikama uz pitanje: je li ljepotan poput ovoga dovoljan da vas namami na kupovinu iako je skuplji od prosjeka?




Until next reading time.

Do čitanja,

Illy

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!