New in - Summer

Hello!

I've acquired a lot of polishes this summer, so I'm showing you their swatches.

Pozdrav!

Nakupilo se lakova koje sam kupila za ovo ljeto, pa vam donosim swatcheve istih.

Titles and bigger picture you can see below... I suggest clicking on the picture for original picture size :)

Naziv i veće slike svake nijanse pogledajte u nastavku... Predlažem klik na sliku za originalnu veličinu :)

From right to left / S desna na lijevo:

495Essence - Sparkle sand Top coat
496Catrice - Liquid Metal - 06 Lilac Like
497Catrice - Liquid Metal - 05 I'm Legend-Berry
476China Glaze - Orange knockout
477China Glaze - Shell-O
478China Glaze - Mommy kissing Santa
479China Glaze - Outta bounds

From right to left / S desna na lijevo:

480Revlon Parfumerie - China Flower
481Avon - Green Goddess
482OPI - Angel with a leadfoot
483OPI - Sleigh ride for two
484Zoya - Stacy

From right to left / S desna na lijevo:

486Wjcon - 21 in Holo Silver
487Wjcon - Sugar Effect 824 in Blue
488Wjcon - Sugar Effect 807 in Gold Blue

From right to left / S desna na lijevo:

490Revlon Parfumerie - African Tea Rose
491Revlon Parfumerie - Wild Violets
492Anny - 332 Star of the day
493Anny - 290 Nude
494Essence - The nudes - 06 baby doll


Do you like my latest purchases? Which nail polish would you like me to review first?

Da li vam se sviđaju moje zadnje kupovine? Koji lak bi htjeli da prvi recenziram?


Illy

2 comments:

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!