Deborah Lippmann - Nefertiti

This beautiful polish I've got from my dear, thank you again!
It was on my wish list for a long time, and you will see why :)
I present to you: Deborah Lippmann - Nefertiti

Ovaj prekrasan lak sam dobila od svog dragog, hvala ti još jednom!
Bio mi je na WL dugo vremena, a vidjet ćete i zašto se našao tamo :)
Predstavljam vam: Deborah Lippmann - Nefertiti 


It is like having gold dust on your nails. Shade is sand gold color made of small shimmer particles. It goes from the neutral to cold side because there is also some silverish/white shimmer added into the polish.

Osjećaj je kao da imate zlatnu prašinu na noktima. Nijansa je pješčano zlatna sačinjena od sitnog shimmera. Boja se kreće od neutralnog prema hladnom tonu zato što je sačinjena ne samo od zlatnog nego i od srebrno-bijelog shimmera.


I also have Orly Luxe that has more silver shimmer in it and shimmer particles are quite bigger so it gives stronger metallic effect than DL Nefertiti. If somebody needs/wants, I can make a comparison?

Također imam i Orly Luxe koji sadrži više srebrnog shimmera, sadrži veće čestice i daje jači metalik efekt nego DL Nefertiti. Ako netko treba/želim mogu mu napraviti usporedbu?



 (Yellow is from the artificial light. Žuta je odsjaj od lustera)

I've done swatches during the winter, so here are few more pictures with scenery.

Poslikala sam nokte tijekom zimskog razdoblja pa evo još slikica s okolinom.



What is your favorite gold polish?

Koji je vaš najdraži zlatni lak?

6 comments:

  1. Ajme prelijep je . Ja nažalost nemam nijedan zlatni ali ovog bih jako htjela. Gdje se može nabaviti?

    ReplyDelete
  2. WOW ... ovo je idealno za ljeto :D!

    ReplyDelete
  3. tebi zlatna super stoji :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!