Flormar 395 glitter in gold over Miyo 25 in blue

Spring still didn't came in my country if we are considering weather. It is raining almost every day so I decided to make it brighter. Sparkling nails served well :)

Proljeće još nije došlo u Hrvatsku ako je suditi po vremenu. Kiši skoro svaki dan pa sam odlučila malo razvedriti ovaj dan. Blješteći nokti su poslužili svrsi :)


Layering was done as follows:
  • Eveline Maximum Growth as a base coat
  • 2 layers of Miyo 25
  • 1 layer of gilltering Flormar 395
  • Seche Vite as a top coat
 Slojevi su sljedeći:
  • Eveline Maximum growth kao bazni lak
  • 2 sloja plavog Miyo 25
  • 1 sloj zlatnih šljokica Flormar 395
  • Seche Vite završni sloj

This combination reminds me of starry night...

Ova kombinacija me podsjeća na noć punu zvijezda...






3 comments:

  1. super kombinacija :D
    odakle ovaj miyo lakić, mislim da ih još nisam vidila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Lak je kupljen u Srbiji. Imam još jedan u mirisnoj verziji i miriše mi na papaju - predobar i nijansom i mirisom ^^

      Delete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!