Blatnjavci


To all our readers - this post will be in Croatian only!

Ova je manikura nastala još početkom proljeća, ali u borbi s vremenom nikako je nisam uspjela podijeliti s vama. Ideju mi je dala silna kiša koja je tada padala, a svi mi koji živimo u Slavoniji, znamo da to može značiti samo jedno - blato. Pa da bude veselije, odlučila sam se na cvjetiće u blatu. :D Šalim se naravno! Htjela sam napraviti cvjetiće u ovako ispranim pastelnim bojama, a ovaj smeđi lakić se tu našao kao nešto još neisprobano.

Preko suhe baze sam nalakirala dva sloja Eveline 609 laka za nokte. Cvjetiće sam radila točkalicom, a lakovi koje sam koristila su China glaze Kalahari Kiss, Smart girls get more 46 i Essence Dress for a moment. Eto, tako malo posla za tako simpa rezultat.


Od sada se nadam učestalijem druženju s vama. Dočekala sam Godota - kraj nastavne godine i sad mi neće biti kraja! :D 

:* do sljedećeg posta!

5 comments:

  1. ja po naslovu mislila da je više blatnjavih lakova u postu :)
    divna je manikura ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous17 June, 2014

    Prekrasni blatnjaci :D Gledam cvjetiće i ne vjerujem kako su dobro napravljeni. Davno sam prije pokušala to, no morala sam priznati da sam antitalent i da nikada neće biti takvi :)

    ReplyDelete
  3. Izgleda savrseno :).

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!