Moj prvi ikat

To all our readers - this post will be in Croatian only!

Obzirom da već dosta dugo pratim jako puno stranih nail blogerica, vidjela sam jako puno zanimljivih nail art ideja koje sam i sama poželjela isprobati. Tako sam jedno vrijeme često nalijetala na manikure s ikat uzorkom. Nije mi se činilo teškim za napraviti, ali je ipak morao dočekati svoj red kao i brdo drugih ideja koje iznjuškam uokolo. :D




Ikat je metoda bojanja tekstila, a izgleda otprilike ovako:

Kolaž je napravljen od slika preuzetih s interneta
Lakovi koje sam koristila za ovu manikuru su:
  • Eveline Diamond hard and shiny nails (baza)
  • Wet'n'wild Night prowl
  • Maybelline Colorama 51 French white
  • Deborah Sence Tech 100% mat 01
  • b*Pretty 18 Sky
  • Gabrini N12
  • Manhattan 53F
  • Essence BTGN (TC)
Nakon što mi se baza osušila, na palac, kažiprst i pinky sam nalakirala WNW Night prowl, lak sa crnom bazom i brdo ljubičastog shimmera. Moram priznati da sam od ovog laka puno više očekivala. Dosta je jelly teksture i meni osobno 2 sloja nisu bila dovoljna za potpuno prekrivanje, a bila sam prilično pažljiva. Na ta tri nokta sam u dnu stavila i četvrtaste srebrne zakovice. Srednji prst i prstenjak sam prelakirala s dva sloja Maybelline French white 51 te sam preko toga kistićem za nail art crtala ikat. Krenula sam od svijetlo plavog središta Gabrinijem N12, te sam dodala tamniji obrub b*Pretty 18 Sky lakićem. Roza u središtu je Manhattan 53F, a obzirom da je Night prowl preslabo pigmentiran, ispod njega sam za crni vanjski obrub stavila Deborah crni mat lak za nokte. Night prowl je tu poslužio samo zbog tih mrvicu ljubičastih šljokica da poveže ta dva nokta s ostatkom manikure. Sve sam naravno završila slojem TC-a.


Iako sam bila prilično zadovoljna ovom manikurom, kopkalo me što su to druge cure radile, odnosno gdje sam ja pogriješila jer kod njih se te crtice na ikatu vide - svaka za sebe, a kod mene je sve nekako poblendano pa imam fini prijalaz. Sva sreća pa mi kod make-upa ispadna obratno! :D Nema veze, sviđa mi se ova manikura i jedna mi je od dražih pa sad da su prijelazi ne znam kakvi. Drugi put ću posvetiti manje vremena blendanju! :D

Kako se vama sviđa manikura? Jeste li ikada radile ikat i ako jeste, je li bilo izblendano ili onako robusno kako i treba biti? :D

:* do sljedećeg posta!

7 comments:

  1. Fenomenalno ukomponirani sa ostatkom noktiju, ovo je jedan od (meni) rijetkih ikat manikura koje mi se svidjaju, opcenito mi je taj print bljakav, pa tako i na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni meni nešto! Podsjeća me na one prastare tepihe na kojima sam redovito koljena derala kao klinka, ali na noktima mi se sviđa kada se zna fino napraviti.

      Delete
  2. Fino izgleda :) sta hoces? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahah! I meni izgleda fino, baš sam si zadovoljna, ali me zanima zašto kod drugih izgleda drugačije! :D

      Delete
  3. Woow, fenomenalno je ! :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!