Color club – Electronica

ENG: If you are in for dark purples, you will love this one! Color club Electronica is made of dark purple base with tons of microglitter in various colors - blue, purple, pink and red.

CRO: Ako vam se sviđaju tamno ljubičaste nijanse, zasigurno ćete voljeti i ovaj lak! Color club Electronica sadrži tamno ljubičastu bazu sa tonom sitnog glittera u raznim bojama - plavom, ljubičastom, ružičastom i crvenom.


Polish was easy to apply, it didn't left any strokes. This microglitter is quite subtle but visible. I like glitter with stronger character, and I would rather choose cream polish over ones with too subtle glitter so this "middle" is not the greatest for me. But it really depends on your taste for nail polishes and I don't have any real critic for this polish :)

Lak je bilo lagano nanijeti, nije ostavljao crtice. Mikrogliter u laku je nenapadan, ali vidljiv. Ja ipak više preferiram lakove u kojem glitter jače dolazi do izražaja, ili ako to nije slučaj onda radije preferiram kremaste lakove bez ikakvog glitera, tako da ovakva "sredina" nije baš za mene. Ali to ovisi o vašem ukusu za lakove i inače nemam zamjerki na lak :)








How do you like the color?
Here you can find how this polish looked with silver crackle on top - link

Kako se vama sviđa boja?
Ovdje možete vidjeti kako ovaj lak izgleda prekriven sa srebrnim pucajućim (crackle) lakom - link

6 comments:

  1. Lepa boja! :) Ja isto kao i ti vise volim kad je simer izrazeniji ili kad ga uopste nema. ;)Steta sto slike nisu malo vece da se bolje vidi prelivanje boja.

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da ti se dopada :)
    Btw, ovi noktići s avatara ti izgledaju baš proljetno!

    ReplyDelete
  3. mene su swatchevi oduševili ali na kraju mi je lak ostavio mlak utisak... ne znam, nešto mu fali ;)
    ali lijepa boja za ljubitelje ljubičaste među koje se i sama ubrajam):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je nekako bilo i samnom :)
      Volim ljubičaste ali mi je tekstura nedefinarana.

      Delete
  4. Wow, this is such a gorgeous colour!!! Love it!

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!