There's something about orange

I did two manicures with orange base and got a lot of beautiful comments so I thought to share them with you. Both manicures are pretty simple and you don't need a lot of time to do them.

Napravila sam dvije manikure s narančastom bazom i skupila dosta lijepih komentara pa da ih podijelim i s vama. Obje su vrlo jednostavne za napraviti i ne treba mnogo vremena. 


It seems like orange isn't exactly the most popular color between nail polishes. Somehow all the other shades and colors have the advantage and if it was interesting once, now there's coral on it's place as very similar, but also very different. Last year just before summer I realised that I have only one orange nail polish which isn't classic with creamy finish, but with shimmer so I hurried to get some clean oranges. If nothing else, at least for nail art manicures. Ofcourst it wasn't hard so I now have just about enough for a longer period. :)

Čini mi se da narančasta među lakovima za nokte i nije baš najpopularnija boja. Nekako sve druge imaju veću prednost, a ako je nekada i bila zanimljiva, sada je njezino mjesto preuzela koraljna kao vrlo slična, ali opet vrlo različita. Prošle godine sam pred ljeto shvatila da imam samo jedan narančasti lakić i to ne klasičan, kremastog finisha, nego sa sitnim shimmerom pa sam brže bolje morala nabaviti neke čiste narančaste. Ako ništa drugo, onda da imam za kojekakve nail art manikure. Naravno da mi nije bilo teško pa ih sada imam sasvim dovoljno za jedan duži period. :)

Diagonal
This manicure was made for a theme 'diagonal nails' on forum. I didn't have time for anything spectacular so in the end it turned up like this. I applied a base coat and three coats of orange nail polish. I'm talking about Moment Naracuja Pastel nail polish which applies very well, but the color is just one of those that need more layers. I covered everything with a fast drying TC and then I placed diagonally duct tape on my ring finger and my middle finger. Over the duct tape I placed vertically 4 nail stripes per nail. It seems complicated, but when you see the picture, everything is clear. It's important that the base color completely dries before any actions with duct tape, it's even better to wait for a while. Over all these stripes and a duct tape I painted sand effect nail polsih beauty UK Grit FX Printwork. While the sand nail polish was still wet, I removed the stripes and duct tape. I didn't apply TC in the end because I wanted to make the difference between nail polish textures visible.

Dijagono
Ovu sam manikuru napravila za temu 'Dijagonalni nokti' na forumu. Nisam imala vremena ni za što spektakularno pa je na kraju ispalo ovo. Na nokte sam nalakirala bazu i tri sloja narančastog lakića. Radi se o Momentu Naracuja Pastel, lakiću koji je fine mazivosti, ali je boja takva da joj treba više slojeva. Prelakirala sam sve TC-om da se brže osuši i onda dijagonalno na prstenjak i srednji prst zalijepila samoljepljivu vrpcu te okomito po četiri tanke trakice na svaki od ta dva nokta. Čini se komplicirano, ali kad vidite fotku, sve je jasno. Bitno je da se prije lijepljenja slojevi laka potpuno osuše, čak je bolje i sačekati neko vrijeme. Tako prelijepljen nokat sam prelakirala plavim snadićem beauty UK Grit FX Printworks i dok je lak još bio mokar, poskidala trakice. Nisam ponovno stavljala TC jer sam htjela da se vidi razlika u teksturama.


Moment Naracuja pastel, 3 coats



Minnie Mouse
When I was doing this manicure, Minnie Mouse didn't even cross my mind. Girls just left me comments that it reminds them of Minnie so I gave that name to the manicure. Instead of a base coat I applied one coat of Essence nail whitener which gave a healthy lilac color and a beautiful glow to my nails. I put french manicure templates on the nail of my ring finger and on my middle finger, but slightly tilted to the side because I didn't want half moon look. The upper part of the nail I painted with two coats of Maybelline 91 and while it was still wet, I removed the templates. When polish dried, I added some big white dots with Farmasi 33 nail polish over orange base and on the edge, where was the template, I put a silver nail art stripe. In the end I sealed everything with TC.

Minnie Mouse
Kada sam radila ovu manikuru, Minnie Mouse mi uopće nije bila na pameti. Cure su jednostavno iskomentirale da ih podsjeća na Minnie pa sam tako onda i manikuri dala ime. Umjesto baze sam nanijela jedan sloj Essence izbjeljivača za nokte koji im da neku zdravu lilastu boju i lijepi sjaj. Nokat na prstenjaku i srednjem prstu sam odozdo prelijepila šablonom za french manikuru, ali lagano zakrenuto na stranu jer nisam htjela polukrug. Gornji sam dio nokta prelakirala s dva sloja Maybellinea 91 i dok je lak još bio mokar, odstranila sam šablone. Kada se lak posušio, točkalicom sam dodala velike bijele točke Farmasi 33 lakićem po narančastoj podlozi, a rub laka gdje je bila šablona, sam prelijepila srebrnom nail art trakicom. Sve sam zapečatila jednim slojem TC-a.


That's it! What do you think about orange? Do you like it or are you one of those people, who doesn't really prefer it?

To je to! Kako vi stojite s narančastom? Sviđa li vam se ili ste od onih kojima baš i nije napeta?

:* till next post!

:* do sljedećeg posta!



9 comments:

  1. prva manikura mi je divna :)

    ReplyDelete
  2. Super su mi obje manikure, iako druga na fotkama izgleda crveno :)
    Inače, dosta cura ne voli narančastu, no meni je to super boja za lak ako se pogodi ton, kao što možeš vidjeti i gore u početnoj blog-slici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pojma imala dok nisu na forumu počele iskakati kako narančasta nije njihova boja... Kako, pobogu?! :D Meni je narančasta divna! <3 Ma, meni su sve boje divne! :D

      Delete
  3. ah, divota je gledati tvoje nokte :)

    ReplyDelete
  4. Obe su mi savrsene. Posebno prva. Svaka cast!

    ReplyDelete
  5. Prva je divna :) Svaka čast.

    ReplyDelete
  6. obje manikure su savršene :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!