Copycat manicure :)

Hi to all nail polish lovers! Today I have for you one sweet 'happy that the summer's on hold so I can paint my nails without bubbles manicure. :) I actually took the idea out of my notebook – which means that I stole it from someone! Shame on me! :)

Pozdrav svim lakićljupcima! Danas za vas imam jednu slatku :sretna sam što je ljeto na čekanju pa mogu lakirati nokte bez mjehurića: manikuru. :) Zapravo sam uzela ideju iz svoga blokića što znači da sam ju ukrala! Sram me bilo! :)



If we are talking about nail art and painting nails I consider myself as a technician. Sometimes I just don't know what to do with my nails. It's so weird! Even weirder than picking clothes to wear (yeah, I have those problems too :D). So many polishes and so many options and I have absolutely no clue what to do. Ofcourse, there are times when I become creative. Unfortunately today is one of those 'no clue' days. That is why I have a notebook where I'm writing the ideas that I see on the internet, magazines, or even on other girls nails. Can you belive that I have already over 2000 ideas written? Yes, that is how crazy I am! :) Ofcourse, I haven't kept tracks where the ideas came from 'cos that would be really too much so I can't tell you. Once again, shame on me! :)

Ako govorimo o nail artu i lakiranju noktića, smatram se tehničarkom. Katkad nemam pojma što da radim sa svojim noktima. To je tako čudno! Čak i čudnije nego donošenje odluke što odjenuti (da, i takvih problema imam :D). Toliko lakića i mogućnosti, a ja nemam pojma što raditi. Naravno, znam biti i kreativna, no nažalost danas je jedan od onih 'nemam pojma' dana. Zato imam blokić gdje pišem sve ideje koje vidim na internetu, časopisima ili čak na noktima nekih drugih cura. Možete li vjerovati da već imam preko 2000 ideja zapisanih? Da, toliko sam luda! :) Naravno da nisam pratila odakle dolaze ideje jer bi to bilo stvarno previše pa vam ne mogu reći. Opet, sram me bilo! :)


Here's what I needed to do this manicure: 

  • nail polishes in bright yellow (Essence Mellow yellow), dusty green (Catrice Jade is not my name) and purple (Gabrini M110), BC and TC
  • dotting tool 
  • nail art brush.

Evo što sam trebala da napravim ovu manikuru: 

  • lakiće u svjetlo žutoj (Essence Mellow yellow), prašnjavo zelenoj (Catrice Jade is not my name) i ljubičastoj (Gabrini M110), BC i TC
  • točkalicu 
  • kistić za nail art.


First I applied base coat and three coats of Essence Mellow yellow. I'm usually not the three coater but this nail polish made me do it. It's so sweet and gentle pastel yellow and I didn't want to mess it up. After it dried I did three thin stripes with nail art brush on every nail (one in the middle in green/purple, and two by side in purple/green). On the stripe in the middle I made three big dots and on the stripes by side two. Inside of every dot I made one smaller in the opposite color. When you read it like this, it seems a bit complicated but seeing the picture makes it all cristal clear. :) In the end I sealed everything with TC. For this and few other manicures that I haven't published, I used a new TC. Finally I bought Poshe and I'm not happy with it at all. It dries nail polish really fast but it makes big mess with nail polish on the bottom of the nail so I'm going back to Essence BTGN TC.

Prvo sam nanjela bazu i tri sloja Essence Mellow Yellow. Obično ne stavljam 3 sloja, no zbog ovog sam lakića morala. Radi se o tako slatkoj i nježnoj pastelno žutoj boji da nisam htjela ubrljati stvar. Nakon što se osušilo, napravila sam 3 tanke linije kistićem za nail art na svakom noktu (onu u sredini u zelenoj/ljubičastoj i dvije sa strane u ljubičastoj/zelenoj). Na liniji u sredini sam napravila tri velike točke, a na linijama sa strane po dvije. Unutar svake točke napravila sam manju u suprotnoj boji. Kada se čita ovako, čini se pomalo komplicirano, no kada pogledate sliku odmah vam je sve kristalno jasno. :) Na kraju sam sve zapečatila TC-om. Za ovu i još par drugih manikura koje nisam objavila sam koristila novi TC. Napokon sam kupila Poshe i uopće nisam zadovoljna njime. Stvarno brzo suši lakić, ali radi veliki nered s lakićem na dnu nokta tako da se vraćam Essence BTGN TC-u.




Hope you like it! Do you 'steel' ideas or are you all crative little birdies?

Nadam se da vam se sviđa? 'Kradete' li vi ideje ili ste kreativne ptičice?


:* till next post!

:* do sljedećeg posta!

9 comments:

  1. dobra manikura :D
    mislim da sam je prije sto godina vidjela kod lalice ;)
    svatko posuđuje tuđe ideje, ne vidim ništa loše u tome, koji put se to desi čak i nesvjesno, ostane ti slika u podsvjesti i napraviš nešto slično - pa šta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D nije lalica, njezin blog pratim pa sam sigurna da nije otamo :) iskreno, meni je to ful ok i da netko uzme moju ideju, ne bih imala ništa protiv - upravo suprotno, bilo bi mi izrazito drago!

      Delete
  2. Anonymous30 June, 2013

    Lovely! I should have a notebook too, because sometimes I have really no idea what to do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should! It solves the problem of 'no idea' right away :D

      Delete
  3. Love it, I actually haven't seen anything like this before yet!

    ReplyDelete
  4. ovo mi je baš slatko <3
    btw ja znam otkud si čopila ideju ;) hihihi

    ReplyDelete
  5. hvala... 'ko zna, zna! mi lakićmani se baš znamo namirisat :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!