Cutie pie flowers over grey

I haven't wore classic grey since... I think never. I really like gray but when it comes to nails I always choose any other color for a simple reason – it looks more cheerful. Not any more! After seeing Šiškas gorgeous gray nails (our nail polish collegue) I wantet to show you that I can wear gray too. :)

Nisam nosila klasično sivo od... Mislim da nisam nikad. Stvarno volim sivo, no kada se radi o noktima, uvijek biram bilo koju drugu boju iz jednostavnog razloga – izgleda vedrije. Ne više! Nakon što sam vidjela Šiškine predivne sive nokte, htjela sam vam pokazati  da i ja mogu nositi sivo. :)



The star of this post is Essence 35 Movie Star. It's a beautiful dark grey shade with creamy finish. This is an old Essence Color&Go polish bottle with an old brush which I definitely prefer. This new should be like something better and it is but only in theory. It's somehow too big. This old one is great, totally classic nail polish brush. The polish covers just fine in two coats and I love how it looks on my nails – somehow adult and serious. :)

Zvijezda ovog posta je Essence 35 Movie Star. To je lijepa tamno siva nijansa kremastog finiša. Radi se o staroj bočici Essence Color&Go lakića sa starom četkicom koju definitivno preferiram. Ova nova bi kao trebala biti nešto bolja i je, ali samo u teoriji. Nekako je prevelika. Ova stara je super, totalno klasična četkica. Lakić prekriva sasvim solidno u dva sloja i sviđa mi se kako izgleda na mojim noktima – nekako odraslo i ozbiljno. :)


When my Movie Star dried I draw some flowers and dots with a dotting tool. Yeah, like I would ever leave my nails bare painted... :) Especially with all this free time! For flowers and dots I used a no name black polish I bought at chinese store. It has a big square bottle and it's very cheep. One of the best black polishes I had. The other flowers and dots are Essence 17 Drama queen (MD) and Deborah Shine Tech 02 100% Mat. In the middle of every flower I added rhinestones in red and amber/gold.

Kada se moj Movie Star osušio, nacrtala sam cvjetiće i točkice točkalicom. Da, kao da bih ja ikada ostavila nokte samo nalakirane jednom bojom... :) Posebno s ovoliko slobodnog vremena! Za cvijeće i točkice sam koristila bezimeni crni lakić koji sam kupila kod Kineza. Ima veliku četvrtastu bočicu i ful je jeftin. Jedan od najboljih crnih lakića koje sam imala. Ostali cvjetići i točkice su Essence 17 Drama queen (MD) i Deborah Shine Tech 02 100% Mat. U sredinu svakog cvjetića sam dodala crvene i jantarno-zlatne cirkončiće.



I think this ended up kind of cute. What do you say? Do you wear grey or do you rather choose cheerful colors?

Mislim da je ovo ispalo vrlo slatko. Što vi kažete? Nosite li vi sivo ili radije birate vedre boje?



'Till next post, :* to ya all!

Do sljedećeg posta, :* svima!

12 comments:

  1. Mnogo su slatki cvetići. Veoma mi se dopada ovaj manikir.

    ReplyDelete
  2. Samo ću napisati : svaka ti čast ! Predivno :))

    ReplyDelete
  3. preslatka manikurica :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous16 June, 2013

    Siva je procvjetala :)

    ReplyDelete
  5. i love this! its not too bright but its still girly. grea color combos too :) once again another awesome nail art!

    ReplyDelete
  6. hvala! nije to nikakva nuklearna fizika... pokušaj! možda neće iz prve, ali kasnije itekako! vrlo jednostavno! :)

    ReplyDelete
  7. hvala na lijepim komentarima! :)

    ReplyDelete
  8. They look lovely! So cute! <3

    ReplyDelete
  9. Super izgleda! Nisam jos nosila sivu boju, ali imam jedan lak.

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!