Maybelline Colorama - 140 in purple

Hello! :)
First, I want to thank dear Illy that call me to write on this blog. I am crazy about nail polishes and nail art. I love to do that because it calms me down in a little free time I have :D This manicure I made with Maybelline colorama 140 nail polish and I stamped with essence stampy set.
 
Lijep pozdrav :)
Kao prvo, htjela bih se zahvaliti dragoj Illy što me je pozvala da pišem na ovom blogu. Luda sam za lakovima i nail artom. Obožavam to raditi jer me smiruje u ono malo slobodno vremena što ga imam :D 
Današnju manikuru napravila sam sa Maybelline colorama 140 lakom za nokte i pečatirala sa essenceovim setom za pečatiranje.


Nail polishes I used are:
Eveline diamond hard and shiny nails- I use it in every manicure as base coat. I haven`t seen any move in strenght of my nails but I still put that nail polish and hope that my nails will improve :D
Maybelline colorama 140- awesome nail polish that nicely put on. It`s enough 2 thin layers or one thicker to cover whole nail. It dries quickly and lasts a long time. This manicure I made in Sunday and it`s still on.
Alessandro top coat- nice nail polish which nicely protect nail polish in color and gives it shine and helps in quicker drying :)

Lakovi koje sam koristila: 
Eveline diamond hard and shiny nails- koristim u svakoj manikuri kao bazni lak. Nisam vidila neki pomak u jačini noktiju ali još ga stavljam i nadam se poboljšanju :D
Maybelline colorama 140- fenomenalan lak, koji se jako lijepo maže. Dovoljna su 2 tanka sloja ili jedan malo deblji da pokrije cijeli nokat. Brzo se suši i dugo traje. Ovu manikuru sam napravila u nedjelju i još traje.
Alessandro top coat- dobar lak koji jako lijepo štiti lak u boji i daje mu sjaj i pomaže pri bržem sušenju :)

That would be it for my first post. A lot of greetings from your Grace and Sovica :*

Eto ga! To bi bilo to za prvi post. Puno vas pozdravlja vaša Grace i Sovica :*



1 comment:

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!