Flormar - Supermatte M126

Hi everyone!
Finally I've caught a break so I can post something. Today I'll be showing you a grey-purple beauty from Flormar. I love this color, but it is so hard to define, sometimes it's completely light grey, sometimes you can see the purple, and under the yellow light it even looks a bit brownish. I tried to catch all of its faces with a camera.
Pozdrav svima!
Konačno sam malo stala i uhvatila vremena da napišem post. Danas ću vam pokazati jednog ljepotana iz Flormara, lak čiju je boju jako teško opisati, nešto između sive i ljubičaste. Meni je jako lijep, ponekad skroz siv, ponekad vidim ljubičastu notu u njemu, a pod žutim svjetlom nekad izgleda kao i da ima nešto smećkasto u sebi. Pokušala sam za vas aparatom uhvatiti sva njegova lica.


Polish is super creamy, gives decent coverage even with 1 layer, but I always put 2 just in case. It's not matte as the name says, it's a regular cream polish. It stays on your nails for at least 3 days, I didn't wear it longer. The brush is regular round, and the polish applies like a dream.
Lak je super kremaste formule, prekriva čak i u 1 sloju, ali ja iz navike uvijek stavim 2. Ne suši se mat kao što mu ime sugerira, već je standardni kremasti lak sjajnog finiša. Na noktima stoji barem 3 dana, dulje od toga ga nisam nosila. Četkica je standardna okrugla, a formula laka je odlična, nanosi se superlako.



Of course, I couldn't resist so I upgraded this manicure a bit. I used another Flormar polish, number is 39. This one is mostly silver glitter with a little bit of blue, in a clear base. I bought it last summer and it's almost empty, that's how much I love it.

Naravno, nisam izdržala pa sam sivca malo nadogradila. Koristila sam još jedan Flormar lak, broj 39. U bočici je pretežno srebrni glitter s nešto plavog, u prozirnoj bazi, idealan za slojevanje. Kupila sam ga prošlo ljeto i gotovo je prazan, eto toliko mi je drag.


Polishes I've used/Lakovi koje sam koristila:
  • Basecoat: Eveline Diamond hard
  • Polishes: Flormar Supermatte M126 + Flormar Supershine 39
  • Topcoat: Essence BTGN

And now I'm gonna leave you with a few more photos. Enjoy!

Sad vas ostavljam u društvu još par sličica. Uživajte!


Until the next time, bye!
Čitamo se!

Šiška

7 comments:

  1. ona treća fotka... k'o da gledam svoje nokte! uvrnuto! :)) lijep lakić!

    ReplyDelete
  2. Lijep mi je ovaj Flormar lak, a nokti su ti zaista divni :))

    ReplyDelete
  3. Oh that is a beautiful grey!

    ReplyDelete
  4. Bas lepa boja. Ti supermatte lakovi su odlicni. Imam ja neki ljubicasti moze cak i jedan sloj. Bas je gust a divno se maze.

    ReplyDelete
  5. cure, hvala vam/thank you :)
    @supernova, stvarno jesu super ovi lakovi, imam i ja još jednog uz ovog i isto prekriva u jednom sloju. baš su best buy kako se kaže.

    ReplyDelete
  6. Beautiful shade, looks great.

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    ReplyDelete
  7. sviđa mi se mat sivac, a kombinacija s glitterom je zbilja krasna :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!