Essence - 112 Time for romance

If you need some glitter top coat that will lift up your usual nail polish, this might be it! Essence Time for romance is beautiful dark pink glitter made of hexagon and small glitter particles. Amount is really great and even with one layer it is so visible and dense.

Ako trebate neki glitter lak da podignete svoje uobičajne lakove na sasvim novu razinu, izbor bi lako mogao pasti na ovaj! Essence Time for romance je krasan tamno rozi šljokicasti top coat koji sadrži šesterokutne i male okrugle šljokice. Količina šljokica je stvarno dobra, čak i s jednim slojem jako su zamjetne i guste.



I really like the name - Time for romance. It is very romantic and reminds us of playfull girl that lives in us. It's also very suitable for this polish, IMHO :)
As a base I've used Misslyn Greenwood I've reviewed here. I think they are great in combination, don't you?

Jako mi se sviđa ime - "Vrijeme za romansu". Vrlo je romantično i podsjeća me za zaigranu djevojku koja živi u svakoj od nas. Također smatram da vrlo dobro opisuje i lak :)
Kao bazu manikure koristila sam Misslyn Greenwood koji sam recenzirala ovdje. Mislim da su super kombinacija, što vi mislite?




Pictures were taken by mobile phone, so they are not so perfect. But you can see all those glitter anyway, right? :)

Slikala sam manikuru sa mobitelom pa slike nisu previše precizne. Ali se ipak uvijek šljašti kao lud :)

Close up /Izbliza:


What is your favorite top coat that lifts your base polish?

Koji je vaš najdraži nadlak koji podiže čitavu kombinaciju?

Illy

8 comments:

  1. Imam ovaj lakić, volim ga iako se teško skida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ovom postu sam opisala super metodu za skidanje glitter lakova, pokušaj :)

      http://nails-and-more.blogspot.com/2013/04/essence-03-carrie.html

      Delete
  2. Prelep je, baš sam ga dosta kupovala devojkama za poklon :)

    ReplyDelete
  3. krasotan, super je preko tamnih lakova :D

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!